Tuesday 23 April 2024

İsveç Eğitim Sistemi Nasıl? SFI Kursu Nedir?



Merhaba ve hoş geldiniz! 

İsveç'e yerleşmeyi düşünenler için harika bir kaynak olacak bu videoda İsveç Eğitim Sistemi ve özellikle SFI Kursu hakkında detaylı bilgiler sunacağız.

SFI, İsveç'te İsveççe öğretim programıdır. Videomuzda, SFI'nin ne anlama geldiğini, kimlerin bu programa başvurabileceğini ve başvuru sürecinin nasıl işlediğini öğreneceksiniz. Hangi belgelerin gerekli olduğu ve kursa başvurmak için hangi adımların atılması gerektiği gibi detaylara da değineceğiz.

Ayrıca, SFI kursunun aşamalarını, kursun devam zorunluluğunu, süresini ve içeriğini inceliyoruz. İsveççe'yi ne kadar sürede öğrenmeye başlayabileceğinizi, eğitim sisteminin nasıl işlediğini ve eğitmenlerin iletişim tarzını da ele alacağız.

SFI kursunu tamamladıktan sonra alınan belgenin önemini ve SFI Ulusal Sınavı'nın ne zaman yapıldığını öğrenecek, yeni İsveççe öğrenmek isteyenlere tavsiyelerde bulunacağız.

Bu video, İsveç'e yerleşmeyi düşünenler için kapsamlı bir rehber olacak. İsveç Eğitim Sistemi ve SFI Kursu hakkında daha fazla bilgi edinmek isteyenler için birebir!

#İsveç #Eğitim #SFI #İsveççe #YurtdışıEğitim #YabancıDil #Öğrenme #Yerleşim #Kurs #EğitimSistemi #SFIKursu #SFIÖğrencisi #İsveçKültürü


00:00 Giriş

00:15 Selamlama

01:55 SFI Ne Demek?

03:55 SFI'ye Kimler Başvurabilir? SFI’ye Gitmek Zorunlu mu?

04:29 SFI'ye Nasıl Başvurulur ve Hangi Belgeler Gerekiyor? 

06:19 İstediğim Şehirde / Kommunde SFI Kurşuna Gidebilir miyim? 

08:28 SFI Kursunun Aşamaları Nelerdir? 

12:30 SFI Kursuna Ne Zaman Başvurabilirim?

13:30 SFI'nın Devam Zorunluluğu Var mı? Kursa Ara Verebilir miyim?

15:34 SFI Kursu Ne Kadar Sürüyor? 

17:32 SFI Kursunda Neler Öğretiliyor? 

21:35 İsveççe'yi Ne Kadar Zamanda Konuşmaya ve Yazmaya Başladın? 

24:00 İsveç'te Eğitim Sistemi Nasıl? Ders İşleme Teknikleri Nelerdir? 

29:26 SFI'de Eğitmenlerin İletişimleri Nasıl? Unutamadığın Bir Anın Var mı? 

36:43 SFI Belgesi Nasıl Alınıyor ve Ne İşe Yarıyor? 

38:22 SFI Ulusal Sınavı Ne Zaman Yapılıyor?

40:57 İsveççe'yi Yeni Öğreneceklere Tavsiyelerin Nelerdir? 


No comments:

Post a Comment